Inovácia na stránke

Víta Vás v pravom dolnom rohu logo Messenger

Základným prístupom mediátora ku klientom je ich rešpekt a hlavne uľahčenie situácie,  v ktorej sa ocitli. Dôležitou súčasťou je aj neustála komunikácia s vami, klientami.

Nie je pravda, že slová sú “len” slová. Slovom možno postaviť človeka na nohy. A to bolo impulzom pre inováciu stránky dohodou.sk  v procese komunikácie s vami.

Inováciami  sa rozumie  praktické  prenesenie  nových možností aj do mediačných služieb. Spúšťa sa nová možnosť ako urýchliť komunikáciu medzi vami a mediátorom,  ktorý dokáže odpovedať na otázky a usmerniť  Vaše kroky k vyriešeniu problému.

Logo Messenger

Messenger je aplikácia, vďaka ktorej sa okamžite vymieňajú súkromné správy s jedným človekom alebo s menšou skupinou ľudí.

Mnohí ho používajú  každý deň, aby  sa spojili s priateľmi, rodinou, kolegami… Ale napadlo vám niekedy, že by ste výhody Messengera zužitkovali aj pre komunikáciu s mediátorom?

Messenger používajú milióny ľudí denne a Centrum mimosúdnych dohôd Žilina  ho takisto začína využívať na komunikáciu s klientami.

Čo je vlastne chat?

Chat dokáže v reálnom čase komunikovať s veľkým množstvom užívateľov a naviac s každým personalizovane.

Aké sú výhody využitia chat Messengera ?

Hlavnou výhodou je obojstranná komunikácia v reálnom čase v preferovanom kanáli užívateľa.

Hlavné výhody sú najmä:

  • veľká a aktívna báza užívateľov aplikácie Facebook Messenger,
  • funguje pre obe mobilné platformy iOS aj Android,
  • prostredníctvom chatu je možná obojstranná a personalizovaná komunikácia,
  • efektívna a interaktívna komunikácia,
  • vysoká miera zapojenia a interakcie,
  • získanie unikátnych dát z komunikácie.

O krok bližšie k Vám….