Inovácia na stránke
Víta Vás v pravom dolnom rohu logo Messenger
Základným prístupom mediátora ku klientom je ich rešpekt a hlavne uľahčenie situácie, v ktorej sa ocitli. Dôležitou súčasťou je aj neustála komunikácia s vami, klientami.
Nie je pravda, že slová sú “len” slová. Slovom možno postaviť človeka na nohy. A to bolo impulzom pre inováciu stránky dohodou.sk v procese komunikácie s vami.
Inováciami sa rozumie praktické prenesenie nových možností aj do mediačných služieb. Spúšťa sa nová možnosť ako urýchliť komunikáciu medzi vami a mediátorom, ktorý dokáže odpovedať na otázky a usmerniť Vaše kroky k vyriešeniu problému.
Logo Messenger
Messenger je aplikácia, vďaka ktorej sa okamžite vymieňajú súkromné správy s jedným človekom alebo s menšou skupinou ľudí.
Mnohí ho používajú každý deň, aby sa spojili s priateľmi, rodinou, kolegami… Ale napadlo vám niekedy, že by ste výhody Messengera zužitkovali aj pre komunikáciu s mediátorom?
Messenger používajú milióny ľudí denne a Centrum mimosúdnych dohôd Žilina ho takisto začína využívať na komunikáciu s klientami.
Čo je vlastne chat?
Chat dokáže v reálnom čase komunikovať s veľkým množstvom užívateľov a naviac s každým personalizovane.
Aké sú výhody využitia chat Messengera ?
Hlavnou výhodou je obojstranná komunikácia v reálnom čase v preferovanom kanáli užívateľa.
Hlavné výhody sú najmä:
- veľká a aktívna báza užívateľov aplikácie Facebook Messenger,
- funguje pre obe mobilné platformy iOS aj Android,
- prostredníctvom chatu je možná obojstranná a personalizovaná komunikácia,
- efektívna a interaktívna komunikácia,
- vysoká miera zapojenia a interakcie,
- získanie unikátnych dát z komunikácie.
O krok bližšie k Vám….