Individuálne konzultácie pre mediátorov
Podnikanie je drina, ale keď do neho „spadnete“, tak sa z neho stáva životný štýl.
Podnikanie je jednou z alternatív vlastnej kariérnej sebarealizácie. Ak chcete byť sami sebe šéfom, je na mieste zamyslieť sa nad touto možnosťou živobytia. Podnikanie však nie je iba o osobnej slobode a potenciálnom finančnom zisku ale aj o mnohých rizikách a povinnostiach, ktoré na vás čakajú. Preto je tu konzultácia, ktorá je určená všetkým, kto sa chce naučiť zvládnuť začiatok podnikania a získať komplexne znalosti o mediácii a samotnej činnosti mediátora.
Konzultácia má chronologicky koncept, ktorý sa dotýka všetkých podstatných oblastí riadenia vlastného biznisu, cez hľadanie podnikateľského nápadu, cez marketing, finančné otázky, riadenia a plánovania podnikania.
Dostanete odpovede na otázky ako začať úspešne podnikať v oblasti mediácie a ako podnikanie posunúť čo najďalej. Ako najefektívnejšie získavať nových klientov. Akú úlohu hrá firemná kultúra alebo hodnoty firmy.
Naučíte sa využívať facilitačné schopnosti pri náročnej komunikácii dvoch príp. viacerých osôb, a to predovšetkým vo vecnej rovine, bez pripustenia negatívnej emocionálnej stránky ovplyvňujúcej atmosféru jednania. Cieľom je zároveň pomenovať špecifiká role mediátora v komunikácii pri mediačných konaniach, ako i nutnosť efektívneho záveru t.j. docielenie úspešnej mediácie – dohody o ukončení mediácie.
Obsah
- Ako začať vlastný biznis a aké sú praktické tipy na začiatok?
- Ako nájsť klientov? Ako docieliť, aby klienti prichádzali práve za vami?
- Ako správne nastaviť cenu?
- Ako sa zviditeľniť pomocou sociálnych sietí a dať svetu vedieť, že tu ste?
- Konflikt, priebeh konfliktu, spôsoby riešenie konfliktov.
- Komunikácia a vyjednávanie.
- Princípy mediácie, fáze mediácie.
- Komunikačné techniky využívané pri mediácie.
- Komunikačné zručnosti ako základ sociálno-psychologických zručností.
- Verbálna a neverbálna komunikácia.
- Teórie komunikácie a jej využitie v praxi.
- Receptívne a expresívne zručnosti.
- Aktívne počúvanie.
- Vedenie konštruktívnej diskusie.
- Dôležitosť parafrázovania, sumarizácie a efektívneho záveru.
- Správne kladenie otázok.
- Špecifiká role mediátora v komunikácii.
Miesto: Národná 10, Žilina 010 01
Platforma: Microsoft Teams
Každý účastník obdrží osvedčenie.